För vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra!

JAG ÄR SÅ OTROLIGT JÄVLA GLAD JUST NU! Det sommarlov, äntligen! 9 månader har man gått och väntat på det här. Nu jäklar, det här kommer bli en grym sommar med ännu grymmare personer! Kan ju säga att jag grät inte en tår idag på skolavslutningen, vilket jag var helt säker på att jag skulle göra, men icket.. glädjen var för stor och när väl macaran var på är det väl onödigt att kleta ut den. Men, nu taggar vi kvällen istället, hoppas den kommer bli lika bra som mitt humör är just nu, fyfan! ;) Kommer iallafall umgåsas med personer som jag älskar, så det blir toppen hur som hellst! Nej, nu önskar jag er en trevlig kväll, ta hand om er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0