Humen Nature

Någonting roligt med att jobba på minigolfen nu, är att äntligen börjar det komma lite folk. Det blir seriöst mycket roligare att vara där då, dels att man får prata och sociala med dom som kommer. Men tycker dom från Norge tar priset, dom är så galet trevliga och artiga! Klart svenska också är det, men jag faller väl lite för Norska språket haha. Härligt härligt. Ligger just nu i min nya säng, med nya säng kläder och ny duschad. Kan säga att jag kommer sova gott inatt. Har även fått bort min fula sak jag hade min kläder i, usch den var hemsk. Litet minus med det är väl att garderoben är i andra delen av huset.. Aja, nu ska jag kila iväg till tv:n och se lilla Messi spela, hihi. ARGENTINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0