Life is no Nintendo game

Vet ni, nu kan jag för första gången i mitt liv säga: Jag åker utomlands nästa vecka! Helt ballt tycker jag hehe. Stackare som tycker jag tjatar om det.. buhu.. fast, nä (: Jag driver bara så andas in och andas ut. Jaha vad har jag gjort idag? Först ''jobbat'' på mitt ''jobb'', klippa gräset, sola och spela mobil spel gjorde vi idag. För krävande alltså. Sen for jag och Fiffi in till stan, köpte mig en jeans kjol och en tröja. Jeans kjolen var as söt och skön, fantastiskt. Åså bah hängde vi där i stan och bah knarka hela natten. Nä, kanske inte. For hem och kollade fossball och städa rummet, roligare än så var det inte. Och imorgon är jag ledig, skönt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0