Prima skinka

Ord kan inte beskriva hur kär jag är i han, den där killen. Det pirrar så fruktansvärt i magen när jag ser honom. Min kloka lilla gubbe. Haft en perfekt kväll som avslut på denna veckan med honom. Men så klart är den ju en ny också, ibland tycker jag det borde finnas något slut, liksom.. en extra helg haha. Fast skulle iallafall bli en ny vecka efter det igen.. vilken cirkel alltså. På tal om veckor, bara två veckor kvar av jobb nu, woho! Och bara lite mer än två veckor kvar till Grekland också, woho! Och bara nio veckor kvar av sommarlovet, buhu! :( Måste sluta tänka så negativt. Aja.. Imorgon börjar jag klockan 4, så kan ju sova hur länge som helst, typ. Det ända bra med att jobba kväll, är att man slipper gå upp före fan. Ska från och med idag börja cykla dit också (Kan hända att min moppe är trasig, så har inget annat val..) för jag ska leka hurtig! Lekte hurtig på stepin i Lördags, kan säga efter att inte ha tränat på över två veckor, har jag ganska ont i dag.. -.- Usch vilket gormigt inlägg, jag är trött, sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0