I'll do it for you

Jag hade faktiskt tänkt blogga igår när jag kom hem, men.. jag råka lägga mig så skönt i sängen så jag somnade haha. Och egentligen har jag ju all tid i världen att blogga medans jag jobbar, för jag har med mig datorn, men alltid när jag tänker ''Nu ska jag blogga!'' så kommer Sebbe och berättar sina kilometer långa historier så jag glömmer bort det. Nog om det. Idag är jag ledig iallafall! Skön-t, väldigt skön-t. Jag måste till banken idag egentligen, har bytt bank och fick det nya kortet för över en månad sen, och jag har fortfarande inte tagit min tjocka rumpa till banken? Kommer alltid på någon ursäkt till att inte göra det. Jaja.. får väl fara till stan och göra det. Sen kommer en snygging hit efter han slutar, jackpott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0