Forty foot echo - Brand new day

Det här med att ställa om klockan är ju bara trams, enligt min åsikt är det ytterst onödigt. Jag har sovit alldeles för mycket också, vaknade 2, eller trodde jag iallafall, men eftersom klockan är framställd en timme så vaknade jag 3 tydligen.. Eller egentligen vaknade jag tidigare, men jag somnade om igen, eller jag somnade om flera gånger faktiskt. Har nyss duschat, känner mig normal igen, mitt hår såg ut som jag vet inte vad, och jag luktade illa, haha jag delar all min information med er! Jaa.. öh, ska typ vara med Erik ikväll tror jag, och kanske se handboll. Men ja jag vet inte, tar minuterna som dom kommer (: Måste bara tillägga några hundra fan och jävlar för detta snöande, jag gillar inte snö längre.. jag vill ha vår eller jag vill ha sommar, men våren är närmare sommaren än vad snön är iallafall!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0