Hej och hå..

Skriv 8 sanningar om dig själv:
- Jag är överdrivet nyfiken av mig
- Jag är ganska känslig av mig, tar åt mig för lätt
- Och ganska blyg också, eller.. är inte direkt social
- Jag har bara 2 hemligheter om mig själv som ingen vet om
- Jag skulle inte klara mig utan Erik, jag älskar honom
- Jag är ganska dålig i skolan, dålig på att koncentrera mig
- Jag är extremt lat vid vissa jobbiga tillfällen
- Jag blir lätt sur, när någonting inte blir som jag vill

Skriv 7 saker som du länktar till:
- Sommaren! Grekland, Boden Alive, Alder, spontana cykel turer osv
- Gå ut skolan och börja jobba
- Köpa en egen lägenhet och klara mig själv
- Till påsklovet om en vecka 
- Få ta körkort och skaffa egen bil
- Tills min bror börjar mogna till lite haha
- Erik

Skriv 6 saker som du inte gillar:
- Mitt dåliga tålamod
- Personer som är för självsäkra
- Att jag alltid har ont i rumpan på något vis -.-
- Majs och paprika
- Stela och pinsamma stunder
- Sitta och vänta på ingenting

Skriv 5 saker du brukar göra:
- Vara lat och slö, för det mesta
- Vara i skolan och plågas genom dagarna
- Sakna, längta och ha en klump i magen
- Haha, kanske inte kan säga träna men försöker iallafall..
- Onanera

Skriv 4 saker du har på dig just nu:
- Byxor
- Sockar
- Linne
- T-shirt

Skriv 3 saker du gör just nu:
- Har tråkigt
- Lyssnar på musik
- Leker att jag har ett liv, eller två, eller tre kanske

Skriv 2 saker du älskar:
- Erik
- Sova

Skriv 1 som gör dig ledsen om kvällarna:
- Tråkiga funderingar som spårar ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0