I'm a shower, and I get you wet when you're feeling dirty

Haha läste just min egen blogg, dom senaste inläggen. Från och med nu ska jag sluta tycka så synd om mig själv (: Fast det gör jag ju egentligen inte, jag tycker synd om andra, inte mig själv. Fast kan ju också hända att jag är två aning för öppen på min älskade lilla blogg. Nog om det! Jag är på mycket bättre humör idag, och det är ju bra (: Och skönt också. Jag och Albin tog bussen in till stan, gick och fikade på Opalén, sen skulle han in på alla tråkiga affärer, och jag fick absolut inte gå in på nå klädaffärer haha. Sen tog vi bussen hem, mötte både Erik och Elina på bussen hihi, pluttar. Och så när jag kom in genom dörren blev jag på hoppad av en hund som ville gå ut, så gick ut med honom, underbarat väder! Buhu, jag vill vinna pengar! Typ på en triss lott. Det skulle vara jätte bra.. bara det att jag aldrig köper triss lotter, har dels typ inte pengar till att köpa dom, så är nog lite svårt -.- Fast egentligen är det nog för att jag är snål, och jag har ingen tur..


Fin bruden, som jag saknar


Kommentarer
Postat av: Tina

<3333333333333 !

Du är så saknad.

2010-03-13 @ 11:13:05
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0