Keep it real

Elina sola, jag drack cola, vi gick och hyrde film, mamma var så passande i stan, hon skjusa oss till Elin, vi såg filmen, filmen var säkert bra om man hade följt med den ordentligt haha, vilket vi kanske inte riktigt gjorde. Jag har fått väldigt ont i öronen pga det blåser så mycket, jag hoppas och ber att jag inte får öroninflamation, det är ett rent helvete tycker jag. Jag är trött som en åsna, sova är min andra största kärlek. Imorgon blir det att vara barnvakt till Albin från det jag vaknar till jag somnar ungefär. Så ska upp och göra lunch, fara med han och min söta lillebror på badet, kommer sitta och dega i bubbel tråkig som jag är haha. Sen på kvällen blir det förhoppningsvis att vara med Erik, hoppas det blir så iallafall, då blir jag happy!


Ibland undrar jag vad som tog åt dig egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0