What comes around goes around..

Blä jag hatar att vara förkyld :( känner mig som en åsna, som vanligt. Jag har hunnit med ganska mycket idag, vart på stepin en snabbis, träffat och följt efter Elina Elin och lilla Alice på stan och bakat chokladbollar med Albin. Ah okej, så mycket kanske det inte var.. men det känns som mycket, känner mig trött, blä på förkylningar. Juste, snart har jag hängt upp min tvätt också, en till sak gjort alltså, snart. Öh.. Ska kanske snart fara med Elina och sola, eller jag ska inte sola tror jag, nae jag leker ekonomisk och ekologisk?.. Haha nu skojar jag bara, vet inte ens vad jag pratar om, förenklar det lite, jag ska inte sola ;-) Hmm, därimot har dom ju cola där, hehehe, me like like like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0