100 sanningar

1. Namn? - Viktoria
2. Exakt ålder? - 15 år, 8 månader och 19 dagar
3. Bor? - Vibbyn och tg
4. Bor med? - min säng
5. Husdjur? - två kissar
6. Färg på ditt hus? - typ rosa, och rött
7. När är du född? - 3 september
8. Klass? - 9:1
9. Vilket år tar du studenten? - 2013 tror jag
10. Något jobb? - horar lite då och då ;)
11. När ska du sova ikväll? - när jag somnar
13. Duschat idag? - nä
14. Kramat någon idag? - jo, kudden
15. pussat någon idag? - niet
16. vad har du ätit? - soppa
17. dagens klädsel? - tröja
19. dagens sötnos? - min kudde
20. dagens roligaste? - ingenting
21. har du många vänner? - många vet jag inte
22. hur många har du kysst? - några säkert
23. vem kramade du senast? - Erik
24. hur många vill du ha sex med? - 1337
25. hur många har du kysst/strulat med inom  24h period? - 1
25. hur många har varit otrogna med dig? - vet inte
27. har du pojk-/flickvän? - yes
28. vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? mm, från Emil haha
FAVORIT:

31. film? - typ svårt att säga
32. låt? - också svårt att säga
33. mat? - kyckling sallad
34. dryck? - coca cola
37. stad? ingen
38. land? haha, barra vart i Sverige så vet inte.. ;b
39. ämne i skolan? - rast
40. år? - 1337, fan att man inte lever då!

SENASTE:
41. personen du tänkte på? - min bror, varför vet jag inte -.-

43. gången du spydde? - någon månad sen
44. gången du grät? - fredags
45. pizzan du åt? - vet inte
46. gången du var i göteborg? - måååånga år sen
47. gången du var i stockholm? - måååånga år sen
48. gången du var full? - jag är mobbad, tål inte alkohol (:
49. gången du var hög? är alltid hög, på höjden
50. personen som såg dig gråta? - Erik

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? - svart
52. hund eller katt? - katt
53. ut & festa eller hemma & mysa? - jag är ingen party pingla, så mysa (:
54. tv-spel eller datorspel? - tv spel
55. singel eller upptagen? - nertagen
57. lunarstorm, helgon eller playahead? - ingenting
58. ragga eller bli uppraggad? - uppraggad, då kan man ju ge dissen (:
59. big brother eller paradise hotel? - paradis
60. svart hår eller blont? - svart
61. blåa ögon eller bruna? - blå
62. choklad eller lakrits?  - choklad hehe
63. göteborg eller stockholm? - båda
64. högerhänt eller vänsterhänt? båda samtidigt
65. coca cola eller fanta? - coca cola
66. pizza eller kebab? - pizza
67. randigt eller prickigt? - hmm.. båda är ganska fult haha (:
68. älska eller älskas? - dela på båda
69. leva eller dö? - dö såklart, vafan ska man leva för?!

ANTAL:

70. personer du älskar? - vänta ska ta och räkna
71. personer du hatar? - 1337 minus 1338
72. personer som sagt jag älskar dig? - ja inte vet ja, några få
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
74. glassar du ätit på en dag? - många haha
75. festivaler du varit på/ska på detta året? - Boden alive iaf!
76. gånger du haft minnesluckor? - vet inte
77. piercingar har du? - naveln och ögonbrynet
78. personer du saknar just nu? - ja vet inte, men saknar Erik mest nu iaf
79. gånger ditt hjärta brustit? - asså brustit.. hmm, en halv gång

VEM:
80. vill du kyssa nu? - min kudde
81. ska du träffa imorgon? - säkert min kudde igen...
82. sjöng du senast för? - mig själv, så där seriöst som jag sjunger
83. hade du senast en msnkonversation med? - skriver typ aldrig på msn längre
84. spelade du tv-spel med senast? kusin tror jag
85. kysste du senast? - min toffel till pojkvän
86. vill du kasta en sten i huvudet på? - dom som stör min sömn! -.-
87. förtjänar att dö? - den vill jag inte svara på, dö var så brutalt x)
88. är din idol? - jag är min egen idol heheh
89. vill du sova brevid inatt? - hmmmmm, svår fråga......
90. slog du senast? - jag vet faktiskt inte, Kim tror jag

VAD:
91. gör dig glad? - bra tider!
92. gör dig ledsen? - läxor, skolan
93. vad vill du helst göra nu? - åka till Grekland!
94. önskar du att du slapp göra? - allt jag inte har gjort, skol saker alltså
95. vill du ha nu? - en stor, fet, stor, ännu större, hästens säng
96. önskar du dig i födelsedagspresent? - en resa
97. längtar du till? - sommarlov! och slutet av den här veckan
98. tycker du om dina betyg? - skulle ju kunna vara bättre
99. ångrar du ditt liv? - för jobbigt att tänka efter
100. är det bästa som har hänt dig? - när jag började skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0