Baby baby

Nu har jag börja vara uppe senare på natten med flit, för att jag ska kunna sova längre på morgonen haha. Annars brukar jag vakna av mig själv kring 9.. Iallafall nu, men på sommarlovet och andra lov hinner jag såklart vända på det. På tal om sommarlov, jag fick för mig idag att det var sommarlov! Med värmen och allt. Hade helt glömt bort att vi har ganska mycket plugg dom sista veckorna.. Aja. Men idag har jag vart med Ida och Fiffi hela dagen, as kalasigt (: Grattis Ida och Emma på eran 16:års dag, hoppas ni får en trevlig dag! När jag och Fiffi skulle fara hem blixtrade det ganska hårt ute, Fiffi var helt seriöst livrädd, det var ganska kul haha. Nej nu tog min fantasi slut, har så himla ont i huvudet pga åskan så orkar inte tänka, hejdå (: vafan, det är redan ljust ute igen -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0