Jag har tråkigt..

Du kommer från - min far och mor
Du heter - Viktoria
Hur gammal är du - 15, hihi busigt
När fyller du år - 3 september
Om fem månader - är det Oktober!..
Om tre månader - börjar skolan igen -.-
Du samlar på - bilder
Gröna eller röda äppeln - gröna 
Gillar du golf - minigolf är kuligt
Vilken tid gick du upp idag - halv 8 
Har du sovit i din egna säng inatt - aa
Har du strumpor på dig nu - faktiskt inte, helt otroligt!
Hur svarar du i telefon - hallå (:
Vad ska du göra ikväll - sova ganska hårt
Vad ska du göra imorgon? - får se vad dagen har att erbjuda
Vad ska du göra till helgen - planerar typ aldrig så långt
Var vill du bo när du blir stor - hmm, jag vet inte faktiskt 
Är det okej att gråta - klart det är
När grät du senast - haha, i helgen tror jag det var
Vilken årstid tycker du bäst om - sommaren
Laddar du ner musik och film från Internet - typ inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon - för mycket
När går du upp ur sängen en helgmorgon - olika, men mellan kl 11-14
Har du piercing - nej den är ut tagen
Vill du gifta dig - hihi det skulle vara mysigt, så ja
Vill du ha barn - ja! jag ska ha barn
Är du tillsammans med någon - ja
Hur länge har ni vart tillsammans isf - typ snart 9 månader
Solar du ofta - he...he...he
Är du bra på att laga mat - finns väl annat jag är bättre på haha
Är du flygrädd - aldrig flygit, men snart! ;)
Hur vig är du - jag är väldigt ovig
Bor dina föräldrar tillsammans - nej
Har du tandläkarskräck - njae, fast min tandläkare är läskig
Är du morgon- eller kvällsmänniska - mittímellan
Vilken ögonfärg har du - blåa hihih
Vilka hår färger har du haft - rött, blond, brun
Har du någon gång gråtit dig till söms - nej, slutar gråta innan jag somnar, dah
Är du beroende av något - sova!
Senaste låt du hörde - Boyfriends hate me - Space cowboy
Vad gör du på helgerna - sover
Brukar du bädda sängen - kanske ibland..
Hur många timmar sover du på en natt - kring 8-9
Senaste bok - ingenaning
Vad var det senaste du sa - jag sa inget, jag sjöng med låten
Vem kramade du senast - mamma
Saknar du någon nu - just precis nu? faktiskt inte
Vem ringde dig senast - min morbror
Var du glad igår - för det mesta jaa (:
När skrattade du senast - nyss, när jag kolla mig i spegeln haha
Bryr du dig mycket om hur du ser ut - njae, så där
Hur är din mamma - underbar
Är du lång eller kort - jag är nog ganska kort
Vad har du för trosor på dig? - vanliga trosor
Har du mens? - nä!
Vad har du för bhstorlek? - 75 A B C D E
Trivs du med det? - joo, det är lite ojämnt men det funkar!
Vem sov du senast med av samma kön? - vet faktiskt inte :o
Vem sov du senast med av motsatta kön? - Eriko
Vad gjorde du inatt? - jag var på stan och knarkade
Och i förrgår natt? - då sov jag nog ganska hårt
Vad gör du innan du kan sova? - bäddar sängen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0