Lost control

Ser, utan att kolla ut genom fönstret, att det är dåligt väder ute. Utav att kolla på sidvisningar på bloggen, den är mycket högre än vanligt, haha. Men nu tänkte jag skriva något helt ointressant, min planering! Åker ju till Grekland 7 Juli, kommer bli as mysigt. Jag har sommar jobb till den 2 Juli, alltså helgen då Boden Alive är, så kommer ju förmodligen jobba på fredagen, hoppas man inte jobbar sent! Men ja iallafall, undrar hur länge det tar innan man får sommar jobbs pengarna? För jag ska köpa en kamera hade jag tänkt mig, och shoppa kläder, innan Grekland. Jag vet inte varför jag skrev det här, men, jag bara länktar till sommaren så himla mycket (: Boden Alive, faktiskt länktar jag lite till att få jobba också, det ska bli kul tror jag, Grekland, mysiga kvällar och dagar med mysiga personer, och alder! Allt sånt där, frihet helt enkelt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0