Man tackar, tackar för om tanken

Dött. När jag kom hem från skolan, tråkiga skolan, så satte jag mig och skrev en ny bild analys, jag skrev klart SO uppgiften om ett land och jag skrev engelska brevet. Satt till halv 8.. sen for jag och träna. Skönt att fått det där bort gjort. Nu är det bara lite kvar, sen är man fri! I några veckor iallafall. Är ny duschad, trött och bara måttligt less på allt. Vet inte varför men det bara blev så ikväll, en riktigt less kväll. Ser annars fram emot imorgon, gris (nä inget dumt menat, bara det att jag kan varken stava eller uttala vad den egentligen heter) showen, ska bli kul att se (: Nu är det inte länge kvar tills fin pojken kommer hem, jag länktar. Shalalala, nu vet ni det.. igen, hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0