What did you say

Har sovit dåligt som en åsna inatt, usch, jag är jätte trött. Hoppas jag hinner säga något idag så man kan sova inatt iallafall haha.. Men vilket underbart väder det är idag (: om det hade varit grått idag, hade jag stannat i sängen hela dagen. Grått är depp. Men nu är det så att det är soligt! Jag, Fiffi och tvillingarna for in till stan och hade det mys. Mjukglass haha (y) Och nu är jag hemma igen, sitter och ser på Teen Mom. Ska göra middag sen blir det att fara ut igen, ska dock sätta på mig varma kläder, igår fick vi lära oss att det kan vara äckligt kallt att köra på kvällen. Jag hade som tur var på mig min feta vinterjacka, men dom andra haha, fruset (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0