Your guardian angel

Åh vilken snoppig start och slut på dagen.. vaknade halv 4 efter ha somnat skönt av några värk tabletter, kunde iallafall gå efter det. Förbannade höft. Hunnit solat och slingat håret idag iallafall, känner mig ganska fräsch nu. Men nu på kvällen har jag mått åsne dåligt, har fått nå jäkla skit i kroppen.. så less på att vara mer eller mindre sjuk hela tiden! -.- Så ja, imorgon blir det ingen skola, tvivlar på att det kommer bli någon skola på Tisdag heller, så som jag mår nu iallafall.. En bra sak ikväll iallafall, min säng är ny bäddad ;) På tal om säng, får kanske en ny, och större, säng imorgon, gillas! Blev mycket iallafall haha..


Vet, jag är cool som har Bratz säng kläder (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0