Bara för att

Du är tillsammans med? - Erik
Hur gammal är han? - 16
När fyller han år? - 12 Juni
Vart bor han? - framför datorn
Ögonfärg? - blåa
Har han piercat sig någon gång? - nej
Har han druckit någon gång? - jo
Har han rökt? - vet faktiskt inte, testa tror jag väl han har gjort
Vad har han för färg på rummet? - blått
Vad skulle han göra om han vann en miljon? - köpa mat och godis
Har han någon fobi? - ingen speciell vad jag kommer på i alla fall
Är han beroende av något då? - hockey, wow och cod
Är han envis? - mmm, han är en riktig tjur skalle..
Vad gör han på helgerna? - det är väl olika
Beskriv honom med tre ord? - töntig, klok, underbar
Skulle han bli en bra pappa? - det tror jag säkert han skulle bli
Varför blev du tillsammans med honom? - för att han är finast 
Du har slagit honom? - inte mer än liiiite hårt
Du har roligt med honom? - ja oftast
Du skulle kunna bo med honom? - ja bara han skulle plocka upp efter sig så
Du vet någonting om honom? någonting vet jag väl alltid
Säg ett ord du känner för honom? - kärlek
Vad är det finaste han sagt till dig? - han har sagt mycket fint så vet inte
Vad gillar du mest med hans utseende? - ögonen och leendet
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - ibland
Är du svartsjuk? - alltså, jag var väldigt svartsjuk förr

OM ER:
Bor ni långt ifrån varandra? - nej typ en kilometer

När blev ni tillsammans? - 24 Augusti 09
Hur länge har ni då varit tillsammans? - 15 månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - jo det gjorde vi
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - lite allt möjligt
Har ni sovit över hos varandra? - ja
Har ni bråkat någongång? - lite små tjafs har det varit
Vem håller fjärrkontrollen? - han oftast
Vad har ni gemensamt? - typ svårt att komma på nå speciellt
Har ni samma åsikter om saker? - det beror på, ibland och ibland inte
Planerar ni framtiden ihop? - nej vi tar en dag i taget
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1 vecka tror jag
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - det vet man aldrig, länge hoppas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0