It's loud

Roliga inlägg det har blivit den senaste tiden.. Aa, fast ne. Det suger när man kollar i sin egen blogg och ser att alla inläggen suger och det är inga bilder. Orkar ju knappt själv läsa igenom det.. Undra om det är många som läser sin egen blogg förresten? Jag läser min i alla fal. Eller jag kollar rättare sagt tillbaka till gamla inlägg. Typ det som är det roliga med blogg.

Sitter i min säng just nu. Ska snart gå och duscha. Ska på skolan imorgon, nästan så att man börjar sakna den lite. Så tråkigt att bara sitta hemma och glo på datorn eller tvn. Har bara ett litet problem, jag får inte tag i någon från min klass. Min mobil vill inte alls samarbeta med mig heller. Fast om jag inte minns fel från förra veckan så har vi sovmorgon imorgon, tar chansen att det är så också. Kan ju inte ha mer än fel om inte. Natti natti!

Att jag inte tänkte på det, facebook finns ju! Och sovmorgon hade vi, katjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0