Jag är en soldat för dig

Nej, nej, nej.. Jag vill inte ha snö ännu. Stopp! Låt det vara höst i tre veckor till i alla fall. Jag gillar vintern egentligen, men snön är så kall och i vägen. Jag kan inte gå rakt över gräsmattan för att ta mig till busshållsplatsen ha-ha. Okej, bra snön, då har vi en deal. Vänta några veckor till innan du kommer och lägger dig här i flera månader.. Okidoki, bra!

Blablabla. Ligger i sängen och kämpar med den sista läsloggen, det går segt. Väldigt segt. Fast har inte så jätte mycket kvar nu. När jag är klar ska jag fara och träna. Sen hem och duscha! Som jag sa håller jag på att avvänja mitt hår från att duscha varje dag, och det suger. Så ja, det ska bli väldigt skönt att duscha sen! Hejdå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0