Lördag

På Lördagar brukar jag oftast göra ingenting. Sängen brukar vara min kompis hela dagen typ. Brukar oftast vara Söndagar som är så, fast inte för mig. Men idag var den inte en sån Lördag. Har gjort ovanligt mycket idag faktiskt. För att vara jag och för att vara Lördag. For och tränade efter lunch, efter det for jag och Mamma och solade. For hem och städade rummet, och gjorde plättar. Och sen for jag till Petter.

Okej.. Så mycket är det inte. Men ja som sagt, mer än vad jag brukar göra i alla fall. Fast nu gör jag ingenting alls, utom att jag dricker en god Julmust. Ska gå och ta en dusch sen sova, vaknade alldeles för tidigt idag. OKEJ, nu har ni fått veta ännu mer om mitt kuliga liv! Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0