MTV Europe Music Awards

Har jag legat och kolla på ikväll. Gud vad bra det var. Tycker det är så kul att se stora artister ''live''. Eller ja, så mycket live som det kan bli i alla fall, live genom datorn. Eva Longoria var så himla fin i alla olika klänningar och alla olika frisyrer (:

Men men, nu ska jag snart gå och lägga mig. Känns ju ganska nice det här med att vi är lediga imorgon också! Fast dock ska jag upp ganska tidigt ändå, ska till Luleå med Mamma och Nisse. Dom ska beställa en ny taxi så då passar vi på att shoppa när vi lika gärna är där.

Nåja, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: fififif

Vikkan vi ska också till luleå, ringer dig imorgon alltså ;)

2010-11-08 @ 00:35:02
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0