Smile like you mean it

Tjosan trosan. Här sitter jag, ny duschad och fräsch. Med ett volym spray i håret som Mathilda tipsade om från Tresemmé, som var riktigt grymt faktiskt. Håret blev typ dubbelt gånger dubbelt så luftigt och lättare, typ. Suger på att förklara. Som vanligt. Och jag suger på matte också.. Klarade inte skit provet om procent. Jag hatar  verkligen att ha svårt för matte, för matte är så himla svårt även om man försöker. Men det förstår tyvärr inte min lärare..

Jaja. Ska väl inte skylla ifrån mig för att jag är hjärn död i det ämnet. Fick i alla fall bättre på Omvårdnads provet, så kändes lite bättre av det. Kul med skol prat hela tiden. Men efter skolan gick jag David och Frida ett tag på stan. Sen nu senare på kvällen for jag, mamma & kusinerna och kollade på när Kim och andra 4:or blev dubbad till riddare. Så gulligt haha.

Bla bla bla, ska slå igång Förhäxad istället för att tråka ut er. Pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0