Svikare

Är väldigt besviken just nu. Snön har svikit mig.. Vi hade ju en deal om att den skulle vänta med att komma och lägga sig här i flera månader. Men icket, snön bröt vårat avtal, och det ska snön få sota för. Men det kändes faktiskt lite bättre med snö när mamma ringde och fråga vad för typ av skoter jag skulle vilja ha, hihi. Skoter och slalom är det ända nöjet med vinter och snö! Shit vad kul att köra skoter.. Längtar!

Nå väl, först måste jag ta och skaffa mig ett par vinter skor. Kan ju inte gå i snö med sommar skor, det blir ju för kallt och blött. Märks det att jag har lite att göra? Jag skriver om ingenting. Men Erik har farit hem, och ska lana igeeeen, och jag ska hoppa in i duschen. Sen senare ikväll ska jag umgåsas. Hejdå (: Tog 45 minuter att skriva det här inlägget haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0