Mirror mirror on the wall

Härligt att man inleder höst lovet med skoter kurs i helgen, toppen! Eller så inte.. Jaja, skönt att få det bort gjort i alla fall. Och så får jag ju faktiskt köra skoter lagligt sen, och det är inte så illa. Ta barn skotern och burna iväg på äventyr hihi. Den kommer alltid vara min lilla älskling den där skotern, så många äventyr tillsammans, så många minnen. Ibland händer det att den blir arg på mig, och då far den iväg på egna äventyr.. Skojar faktiskt inte nu. Den kan gasa av sig själv haha. Har en video på det. Världens finaste skoter är det i alla fall, även om den är lite busig ibland. Men det är ju alla! Du och Jag barn skotern. Du och Jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0