Only girl in the world

Jag trodde verkligen att den här snön skulle försvinna snabbt. Men icke Tänka sig att till och med dom bästa kan ha fel.. Ojoj. Fast, det gör inte mig så mycket, det var ganska mysit med lite snö faktiskt. Så länge det inte snöar för mycket så jag inte kan gå rakt över gräsmattan till busshållplatsen är jag nöjd haha. Ah men, igår då. Var på stan efter skolan med Fiffi och kollade lite. Blev kanske en middag på Daggan också. For hem och då fick jag och Linnea något ryck så vi städade hela jäkla huset, som en liten överraskning typ. Jobbigt var det, men snyggt blev det. Sen kom Fiffi hit och så blev det Idol mys. Om några timmar ska jag och Linnea till Hildurs. Dom ska göra något med laget och ja, jag ska följa med. Vi är själv hemma, så ska gå och laga någon lunch nu. Pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0