Love the way I lie

Vet ni, jag har en hemlighet. En hemlighet som jag inte har berättat eller visat för någon. Inte ens mina närmsta vänner vet om det. Min hemlighet är att jag är otroligt duktig på att sjunga. Jag har en otroligt stark röst, väldigt unik och speciell. Jag har till och med sjungit för Idol juryn. Dom tyckte jag var skit bra! Så jävla bra så att jag inte fick en guld biljett, för jag var en självklar vinnare. Dom menade på att dom andra deltagarna måste ju ha en chans att vinna.. Det här trodde ni inte om mig va (: Men så är läget, jag har Sveriges, om inte jordens, bästa sång röst! Inte för att jag vill skryta eller någonting.. Eller jo, just för att skryta hihi..

Aya, en halvtimmes lektion idag var tungt måste jag säga, pjhu.. Sen efter skolan fick jag äntligen vara med älsklingen också! Det var väldigt mysigt. Ni förstår hockeyn tycker inte att dom pojkarna ska ha tid för sina flickvänner, nej så är det, ja alltså dom pojkarna som inte lever upp till ordet hockey bögar det vill säga. Okej bla bla bla, det jag tänkte säga egentligen var att nu blir det att kolla på Idol, sen premiären på Kenza och Tyras show! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0