Promise me

Ditt namn? Viktoriiiiiiiiiiia
Födelseår? 1994, elit året!
Spelar du något instrument?
Dina första tankar när du vaknar? skönt det skulle vara med en sovmorgon
Är du hungrig? jaaa..
Vart befinner du dig just nu? på sängen
Vart bor du? boden citeeeey
Är du bra på? hmm.. sova
Är du kåt? väldigt
Din mobiltelefon? är så där gulligt ljus rosa
Låt just nu? Dead by april - Promise me (Acoustic)
Antal timmar sömn inatt? 6
Vem är snyggast? Erik
Vem vet mest om dig? me myself and I
Vem vet du mest om? me myself and I
Vad vill du ha just nu? en chokladboll från skolan
Höger eller Vänsterhänt? höger
Språk? slang språket
Vilka sjukdomar har du? aids..
Ditt mål i livet? få snyggaste barnen på jorden.. ;)
Sängdags? Det är nog 10 timmar kvar tills dess
Rädd för? små äckliga flygande insekter
Har du körkort? moppe körkort eheh
Vilka cigg gillar du mest? rökning dödar coolingar!
Brukar du svara på kontaktannonser? det där lät vuxet?
Äger du några vapen? hohoho, OM JAG HAR! Akta er..
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? viktoria och, viktoria
Pepsi eller Coca cola? coca-cola!
McDonalds el. Burger King? hellst ingenting
Mjölk i kaffet? ja tack, och lite socker
Röker du? nä, jag är en duktig flicka minsann!
Sjunger du? jag sjunger skit dåligt :D men ja sjunger hela tiden
Duschar du dagligen? ja, om jag hinner
Den starkaste du vet? viktoria nilsson! YEAH!
Vill du gå högskola? jadå
Vill du gifta dig? ja, ska ha värsta dröm bröllopet! :D

Är du en hälsogeek? ganska långt ifrån haha
Kommer du överens med dina föräldrar? jodå
Din hårfärg och frisyr? mörkt, mittimellan långt typ?
Skorna du hade på dig idag? sockar
Kläder du hade på dig idag? typ ett linne
Favoritfärg på kläder? jordnära färger, mums!
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika
Skolväska just nu? brun skinn väska som inte passar till min jacka haha
Har du rosa kamouflage-kläder? always
Tatueringar du har? ingen
Piercingar du har? öronen om dom räknas
Har du glasögon? nä, men måste typ skaffa -.-
Hur ser din plånbok ut? svart snobben

Hur mycket pengar har du? typ två tusen
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är viktoria
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vad gjorde du kl 08 imorse? vred och vände mig
Vad gjorde du för 15 min sedan? lunga sig.. de här tar tid!
Det sista du sa högt? ''HAHAHA!'' Skrev hormail ist för hotmail..
Det senaste någon sa till dig? sär
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun säkert
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njae
Sover du tungt? snarkar ganska tungt iallafall tydligen
Vad ser du om du tittar till höger? mobilen och tvn
Humör just nu? seg, trött, uttråkad
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? ingenting av det
Vad är viktigast för dig? vänner och familj
Är du kittlig? är sjukt kittlig..
Snarkar du? kaaaaaanske..
Stjärntecken? jungfru
Stökigt el välstädat? välstädat, vilket jag oftast har
Längtar du mest efter just nu? en utomlands resa med några mysiga ;)
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? pappa
Vill du ha barn? självklart!
Längtar du till din nästa födelsedag? nä, har nog växt ifrån det
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? njae, på vissa bilder kanske
Har du rakat dina ben någon gång? nej aldrig, vi är ju apor, så why?
Skulle du kunna ha silikonbröst? njae, tveksamt, men kanske

Jag älskar? Erik
Är du snäll? nä det är jag inte
Är du blyg? jo haha..
Tycker du att du har fin dialekt? nårrlänska äe jö fränt! ♥
Ögonfärg? typ blåa
Syskon och deras ålder? peter 32, joakim 21, kim 10
Favoritdag i veckan? helgerna
Skola? Björknäs
Klass? OP10!
Trivs du i din klass och skola? ja det gör jag verkligen
Värsta ämne? matte.. och kanske medecinsk grundkurs
Tycker folk du är snygg? såklart, jag är snyggast! ;)
Är du modig? nä, är som sagt ganska blyg :b
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? 6 haha
Gillar du dokumentärer? jo vissa kan vara intressanta
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? hmm, typ 18
Cigaretter då? careface
Borde man få röka på pubar? careface

Är du sugen på något nu? en go kram
Brukar du bada i sjöar om somrarna? jodå
Det bästa? när hela livet bara leker och rullar på! (:
Det värsta? när livet suger och inte rullar på
Min dröm i livet? bli en porrstjärna
Brukar du läsa horoskop? händer ibland 
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Kan du baka bullar? jag är inte bra på att baka
Vad åt du till frukost? en iskall cola!
Hur ser du ut idag? snyggast som vanligt (:
Vad gjorde du igår? mös hos mig med några fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0