You don't see me standing here

Helvetes jävla skit.. Nageln gick av.. Åh, jag hatar när naglar går av. Nu måste jag ju ta bort alla andra.. Mina långa, fina, väldigt fina, naglar.. Fan vad naket det kommer att kännas! Snopp. Pms humör. Hej alla glada barn. Här sitter jag och är på strålande humör! Eller inte.. Är trött som ett as och har världens pms humör. Har nyss varit och träna så nu känns det helt okej att ligga och glo Förhäxad resten av kvällen ;) Vågar inte säga hur långt jag har kommit i tittandet, vill inte att ni ska tro att jag är värsta nörden.. Eller är det för sent?



Imorgon kommer dom här brudarna äntligen hem! :D
Vill inte ens veta hur bruna dom är efter 2 veckor utomlands..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0