Dumma tupplur

Jag lyckas alltid med något.. Snabel skit. När jag kom hem efter en lång skoldag och en tur på stan med Fiffi var jag trött som vanligt. La mig ner och somnade direkt, han inte ens lägga mig skönt innan. När jag sen vaknade upp ångrade jag mig att jag somnade för jag hade legat snett med armen så axeln var inte helt okej. Förstår ni hur ont det gör om jag beskriver smärtan som att någon tar en laser pistol och skjuter snett igenom muskeln eller vad det nu är på axeln? Det gör ju jätte ont. Bajs skit och kiss..

Nu hörde jag att tvätt maskinen blev klar så ska gå och hänga upp tvätten, efter det ta en dusch och sen sova. Sovmorgon imorgon, alltid lika skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0