Ännu en veckodag

Eller Lördag är ju i och för sig en helgdag när jag tänker efter. Det här med rubriker är skit jobbigt. Orkar inte googla en låt text för varje blogg inlägg, och skriva en mening (speciellt på engelska då) fritt från huvudet, det slutar aldrig bra. Det slutar alltid med ungefär tre ord jag är helt säker på hur dom stavas, spela roll om dom hör ihop liksom. Okej hade inte tänkt skriva ett helt inlägg om rubriker..

Tänkte mer ta och skriva att nu ska jag fara och äta i stan med Erik, William och Emil. Ojdå, hade jag tänkt klämma in en mening i ett helt inlägg? Nej men så intressant, good work Viktoria! Nej dom där två engelska orden googlade jag faktiskt inte, typ. Åh, hejdå!


Älskade mörka hår, snart blir det du och jag igen! Klarar mig inte utan dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0