In the deep

Hej hej hallå! Idag är det Torsdag. Jo, ja. En helt vanlig vecko dag. Vid lunch for jag in till stan med Fiffi och Elina, vi lunchade på det super goda sallad stället som jag inte kommer ihåg namnet på just nu. Det var verkligen jätte gott där! Funderar på varför man aldrig har upptäckt de stället tidigare.. Å andra sidan har man ju sparat pengar på så sätt hehe. Praktiskt. Men efter det gick vi på stan ett tag och kikade.

Och nu ikväll har jag sytt upp en klänning jag köpte på stan och övnings kört. Gick as bra! Kan väl hända att jag har lite problem med kopplingen och gasen.. Men annars gick de bra! Okej, skit svårt att bara gasa och styra.. Okej jag kanske inte var så bra som jag trodde att jag var.

Kim agerade fotograf mitt i allt, det syns, snygg full träff på mamma också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0