Love life

Dom senaste dagarna har varit så jäkla bra. Har varit hos Erik sen jag kom hem. Hängt på alder och hos Munk på Lördag kvällen med några härliga pojkar och två dunder bra tjejor. Tog gummibåten ut på de gröna vattnet och insåg hur jäkla mysigt en sån liten sak kan vara. Ätit grillat hos Erik och sett Solsidan för att sen gå över till William och se film med han Emil Fiffi och Elina. Och varje morgon bara vaknat upp bredvid Erik. GAH - livet du är underbart just nu!

Just nu sitter jag hemma på min säng, det är sol ute men jag sitter inne och äter godis. Till lunch åt vi från Max dessutom. Satt framför tvn och insåg, fan jag har verkligen inga muskler kvar i benen. Hur länge sen var det egentligen jag tränade? Jag skyller på bil resan ner och hem från södra Sverige, min lat het har ingenting med saken att göra.. Host. Tar och sätter på mig tränings kläder och beger mig till Stepin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0