Söndag

Ah satan i gatan, om en vecka, typ, är vi tillbaka i skolan. Tungt men samtidigt ska det bli skönt med lite rutiner igen. Jag gillar rutiner, och planerade saker. Jag blir helt förvirrad av spontana saker och för lite rutiner. Som sagt jag är en riktigt torris, haha.

Igår var vi ett gäng hos David, det var as mysigt. Jag och Erik for hem ganska tidigt för hade så himla ont i huvudet så lade oss i sängen och kollade O.C istället. Idag har jag varit och kollat på derbyt, helt ointressant egentligen tycker jag men. Nu ska jag ta på mig lite varmare kläder och cykla till Erik, pojkarna håller på att se någon fotbolls match. Så kul är ju inte fotboll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0