Trust I seek and I find in you

Inte ska man väl gnälla över hur dålig jag är på att blogga, så kul är det ju inte att läsa en blogg ;) Men förstår om ni blir jätte förtvivlade när ni klickar in, och så har jag inte blogga. Det är ju som att hela världen stannar eller alternativt går under! Jag stöttar jordens undergång.

Nu gormar jag. Jag har inte tid att skriva, jag försöker spendera så mycket tid som möjligt med Erik innan skolan börjar. För då är all tid go went gone helt plötsligt. Så precis så är läget. Igår var jag Mamma och Kim till Luleå, jag hade tid hos en naprapat. Världens snällaste var hon och otroligt duktig, är dock ganska mörbultad fortfarande, för det var allt annat än skönt den ''behandlingen'' jag fick. Lite så där väldigt ömt känns det i hela kroppen just nu.

Senare på kvällen blev det grillning på skolan, väldigt mysigt. Efter det for jag och Erik hem till han och såg klart sista avsnittet i O.C första säsongen. Fan, nu måste vi få tag i andra och tredje säsongen också. Snälla lön ta ett jet plan till min bank, helst imorgon.

Långt inlägg haha. Fult. Onödigt. Ska ta och städa upp lite i rummet sen kommer hon med ormar i håret hit! Vi får se vart vi beger oss senare. Pussipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0