Moses

Nej nu har jag suttit och stirrat mig blind på en och samma tråkiga sida i en halvtimme, jag kommer inte på vad jag ska skriva! Är jag kanske i chock tillstånd över att sommarlovet redan är slut, att hela sommaren gick alldeles för snabbt? Att jag från och med imorgon kommer anpassa mig efter skolan igen? Att från och med idag kommer det stå skola istället för sova på bloggen? Kolla, ingenting positivt med att börja skolan igen. Fast jag saknar ändå min klass, jag saknar att få äta lunch med dom, och att se framemot nuggets en månad innan.

Idag vaknade jag i alla fall inte 12 som alla andra dagar, var tvungen att hasa mig ur sängen innan 11. Jag vet stackars mig, men Erik skulle iväg på match så hade ju inget val liksom. Åkte hem och lade mig och kollade på Paradise Hotel, sen lagade vi tacos till middag.

Och nu blev jag less. På bilderna är det min Mosters nya kisse Moses, så söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0