Ni är hyfsat braiga






Lite bilder från dagen. For en sväng till stan och tog en fika med pojkarna, och slösade lite pengar som jag bestämt inte skulle göra. Såklart hittar man jätte mycket fint just när man inte hade tänkt köpa något.. Blev ganska kär i tröjan ovanför, behöver lite mer färger i garderoben :) Sen köpte jag även slingfärg och lösögonfransar. Har tänkt att mitt hår ska bli en aning ljusare, för jag är så äckligt less på mörkt hår nu.

Fick ett facebook meddelande från Erik för ett tag sen. Han klagade lite över den långa resan men la glatt till att dom hade prov bada i poolen och att det var +23 i den.. Klockan är ju mitt i natten där. Jag är sååååååå avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0