Släkten är värst

Jag älskar när hela min släkt är samlad. Det är någonting av det roligaste jag vet! Jag och Linnea skrattar så vi inte kan stå. Jag har två morbror:ar, ena är 40 och den andra 30, men dom beter sig som att dom är flera år yngre än mig. Och så är min mormor minst lika kul, utan att hon vet om det. Haha, åh, är så glad att dom är här just nu.

På tal om någonting helt annat, på Lördag är det den där omtalande dagen så tomten kommer. I år har jag önska mig en kamera av tomten, och tomten sa att jag fick bestämma vilken jag ville ha. Vill inte ha någon svin dyr, för så foto intresserad är jag inte. Men har nu hitta en som jag tycker om, av det jag läst, kul att testa den på Lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

namn/pris ? :)

2011-12-20 @ 16:50:33
Postat av: vikkanpikkan

Samsung wb 210 tror jag det var, och 1990 kr! :)

2011-12-20 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0