Torsdag

Äntligen hemma, för ett tag sen, efter en seg dag. 8-17 är lugnt det segaste passet, jag börjar mycket hellre en timme tidigare (förvånar mig själv?) så man får sluta tidigare på dagen. Men men. Nu har jag bara två veckor kvar och helt ärligt vill jag knappt sluta, jag trivs så fruktansvärt bra. Kommer sakna mina små tanter så mycket.

Annars då? Jo, jag ska sluta gå in på H&M bestämde jag mig för idag. Man hittar ta mig fan alltid någonting där, varje gång man är in och ''kikar''. Inte konstigt att studiebidraget bara flyger iväg ibland. Idag hittade jag i alla fall en fin tröja, som jag funderar på att ha på julafton. Den var som lite små julig så där. Blablabla. Ska gå och duscha och slå på One tree hill resten av kvällen. Adjökenspökens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0