Nu på en gång, helst igår

Jag vill se någonting annat än barr skog, jag vill sola, bada, bli knall röd utav solen, äta så långt ifrån Svensk mat som det bara går, se andra kulturer med egna ögon istället för att bara läsa om det. Jag vill utomlands. Nu, nu, nu! Jag var för första gången utomlands förra sommaren, det var ju ett tag sen ändå. Nu måste jag fara igen tycker jag, man ruttnar ju bort om man är på Svensk mark för länge. Åh, jag vill bli brun och fin.

Erik åker till Thailand och Malaysia den 27, och är borta i nästan tre veckor. Jag är så obeskrivligt avundsjuk. Vill typ studsa i taket och sen hoppa ner i deras väska och hoppas på att ingen märker att jag är där. Jag kommer inte kunna vänta tills nästa höst.. För dom som har extra plats i väskan och ska åka, tjing för den platsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0