Detta fält måste fyllas i

Tänka sig att en sådan liten sak som det där, kan göra så mycket. Blev just på väldigt bra humör. Nästan som att en liten skavande sten i skon försvann. Ja, precis så känns det! Hihi, nu fick ni någonting att fundera på. Äh, det var bara en pytte liten sak egentligen, typ som om man gillar någons status på fejjan! Fast det kan ju vara en ganska stor sak.. Så, det kanske var en stor sak ändå! Fast en stor sak i litet format (:

Nå väl. Idag har jag hunnit med en hel massa grejer tycker jag, nästan. Först på morgonen har jag varit på Vårdcentralen, eller tog jag kanske en sovmorgon som vanligt? Hmm.. Sen har jag gått nästan till halv 5, och så har jag sovit lite också. Och kom nyss hem från stepin, var med Elinpelin! Det gick verkligen inge bra att träna idag, min kropp är helt seg och trött. Nu ska jag göra ett kaning hopp in till duschen - har stora planer på världens längsta duschning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0