Inga bekymmer, man är lycklig var dag

Timon och Pumba skulle varit här just nu och sjungit Hakuna Matata. Det skulle passa in bra. Allt känns så bra just nu. Lite som att sväva på moln känsla. På snoriga moln då.. Fan vad det rinner ur min röda näsa. Det rinner ur ena näs hålet och i det andra är det helt igen stockat. Mysigt! Har blivit mer förkyld och det suger, hela kroppen hänger ju, som en häng pung typ. Och hur kul är det att gå runt som en hängig pung?

Om det inte hade varit för matte provet och lunchen (Nuggets!! Vet inte hur många veckor jag och Elin har väntat på den här dagen!) imorgon så hade jag stannat hemma och försökt bli lite friskare. Stackars mig.. :( Skoja. Nu ska jag ta och sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0