Livet suger

Vet ni vad jag lyckdes med imorse? Ni vill inte veta, fast ni får veta iallafall. Jag skulle slänga mig på sängen men råkade slänga mig på datorn som stod på sänge, så jag satte mig på den, och har ett mobilt bredband så det är som en avlång liten låda som ligger mellan skrämen och tangentbordet, som kom i mellan. Halva skärmen gick sönder och blev svart. Bra jobbat! Då var den datorn förstörd.. Mina bilder och allt..

Har min gamla dator nu, som är segare än segast. Skit svår att skriva på också, totalt värdelös. Som tur är har mamma en extra dator, väntar bara på batteri sladden som är lite go, went, gone. Skitsamma livet suger hur som hellst. Nu vill jag hitta på någonting kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0