Du får göra som du vill

Godmorgon kan jag nästan säga. Jag vaknade för en liten stund sen, sovit sen 8.. Hur fasen ska jag kunna sova sen? Det kanske går bra i alla fall eftersom sova är min starkaste sida. Hm, vilken bra stark sida. Sova är ju jätte skönt! Undrar hur många gånger jag har skrivit om min säng och sömn nu, halva bloggens tid kanske? Kul liv.

Efter skolan for jag och tränade med Linn och Elin. Sen for jag hem och skulle skriva en uppgift, men blev den där för långa powernapen istället. Jag är för seg i huvudet för att blogga känner jag. Fan vad svårt det är att skriva när man är seg i huvudet.. Sitter och lyssnar på Patrik Isakssons fina låtar, texterna är så otroligt fina. Har en lektion imorgon klockan 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0