Fina brudar

Efter skolan har jag och Elin alltid så lite att göra, så vi brukar stanna på stan några timmar bara för att. Och idag hade vi ju såklart inge speciellt att göra heller, och det hade inte Linn heller. Så vi tog en mysig fika på Hansson's. Satt nog där över 2 timmar och pratade. Så mysigt. Måste säga att jag faktiskt tänkte ta en bild, men det var så mörkt och ville inte blända hela lokalen med min jäkla mobil kamera blixt.. Så det blev ingen bild. Tyvärr.

Nä nu har jag inte tid att blogga längre. Ska ta och byta om och sen vidare mot ishallen för hockey. Hörde rykten om att Munk ska stå idag, äntligen! Har ju velat se det hur länge som hellst. Bara för att liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0