Happy day

Vilken dag alltså.. Började med att jag skulle ta bussen och fara till Stepin. Stod och väntade på bussen i 20 minuter men den kom aldrig, så gick tillbaka hem och tog nästa (tur jag bor nära busshållplatsen). Efter jag var klar på Stepin och skulle ta bussen hem så blev det samma visa, den kom inte. Väntade i en och en halv timme på buss jäveln! Hemskt. Bajs kommunen alltså.. En annan sak om det hade varit -10 istället för -27.. Kom i alla fall hem innan sju, duschade och bytte om på tio minuter och tog bussen till Erik.                                                                                                                                                                                                    Ska sova här inatt och sen imorgon ska jag göra skoter kurs provet och upp körningen. Hoppas det kommer vara lite varmare imorgon, vilket det inte kommer såklart.. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0