Kap

Kom nyss upp ur badkaret där jag har legat i en halvtimme med kok hett vatten, så skönt! Älskar att ta ett bad efter man har varit ute och frysit i den här vinter kylan. Inte för att det var speciellt kallt idag men. Ikväll har jag i alla fall varit och sett hockey, en lite mer speciell match när ett plexiglas gick sönder på samma ställe två gånger så matchen fick byta hall.

Nu ska jag ta och sova, eller jag ska sova efter jag har berättat om mitt super kap idag. Hittade ett par skit snygga örhängen på Lindex för ynka 20 kronor, när jag skulle betala så säger hon i kassan att det är 2 för 1, så då fick jag med mig ett par andra örhängen också! För ynka 20 kronor, jätte bra ju! Nu så, godnattans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0