Now there's just an empty space

Hej hej. Just nu ligger jag i min säng under mitt täcke och fiser lite. Vaknade nyss upp efter en timmes snarkande som egentligen bara skulle vara en vila-ont-i-huvudet stund. Typiskt. Allt är den där skolans fel. På tal om skola, jag trodde jag skulle avlida när alarmet ringde imorse! Ändå så hade jag sovmorgon, vilken pain in the röv det här med att kliva upp tidigt alltså!

Fast en sak som faktist jag tycker är bra med skolan är att man slipper laga lunch själv. Okej, det är väl inte den godaste maten alltid, men det fungerar! Och jag har hamnat i en ganska mat glad klass, så ibland sitter man och räknar ner dagar till en viss lunch haha..

Okej nu har jag både gnällt och hyllat i samma inlägg, nu saknas bara det här mellantinget. Nu börjar vi med ämnet Dator kunskap som vi ska ha den här terminen, och det blev så att våran långa, sköna, underbara sovmorgon till 12 på Torsdagar delade upp sig till två kortare sovmorgonar till 10 på Måndag och Torsdag. Jag vet inte riktigt om jag gillar det eller inte, hmm.. Krävs en funderare om denna saken!

Ett fööööör långt inlägg om skola, hjälp jag är hjärn tvättad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0