Run to the hills

Hej hallå. Nu är jag tillbaka till min vanliga plats i sängen efter en trevlig kväll i Sävast. Blev lite förvirrande på vägen dit när jag satte mig på lokal bussen medans Fiffi och Emma satte sig på 28:an.. Haha. Ganska förvirrande när man aldrig har åkt bussen till Sävast och man är totalt lost vart man ska av också, men det löste sig ju! Men har nog faktiskt aldrig känt mig så vilse i min egen födelse ort och bostads ort.

Nu tänkte jag gå och ta en dusch, sen hoppa ner under täcket. Skönt att få sova ut imorgon, dagen man går och längtar efter hela veckan. Morgon dagen hoppas jag blir lika bra som mitt huvud nu har planerat, gillar inte när mitt huvud planerar i förväg, slutar oftast med att allt skiter sig och man sitter med hakan nere i golvet. Hur kul liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0