Skoter kurs

Imorse när mobilen ringde halv 11 trodde jag att jag skulle dö. Fan vad tungt det var att kliva upp. Inte nog med att min sovkamrat drog av mig täcket så det blev kallt också.. Hade kunnat lega kvar hela dagen om det inte var för skoter kursen. Måste försöka vända tillbaka på dygnet lite nu, att sova till 1-2 är inte okej med tanken på att man slutar skolan typ den tiden då, om mindre än en vecka. Tungt! Jag vill ha ännu längre lov.

Nu är jag i alla fall klart med skoter kortet, och det känns himla skönt! Jag får faktist köra skoter nu, vart jag vill, lagligt, hur kul liksom? Nog för att jag aldrig har stött på någon polis under alla dessa år jag både kört och åkt.. Det ända som saknas nu är att jag och mamma ska fara och köpa nya skoter kläder. Packat och klart, nu kör vi! Inte riktigt ännu kanske. Men däremot bär det nog av till Max snart, gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0